Cautare avansata

Stiri, Teste 42 Rezultatele cautarii
La Vladi cu Mann's C4
Publicat: 2014. February 19. | Sursa: WSB | Articol

Intr-una din dupa amiezele plicticoase din toiul verii in care nu iti vine sa faci nimic altceva decat sa te tolanesti pe dormeza cu clima la maxim, imi suna telefonul….De lene, nici ca imi vine sa ma ridic sa vad cine e, dar vad ca insista si asta inseamna ca e de bai. E Adi, si asta cand suna are chef de peste. Nu ii ia mult sa ma convinga ca e cea mai tare zi si ca stiuca va manca ca nebuna in acea dupa amiaza. Cu inocenta unei adolescente, ma las prostit si ma trezesc cu geanta ...

Power Fishing-ul în pescuitul la ştiucă
Publicat: 2013. March 05. | Sursa: WSB | Articol

Împrumutat din pescuitul la Bass, termenul de Power Fishing se referă la un pescuit agresiv, cu mult zgomot, realizat în mare viteză, atât pe verticală cât mai ales pe orizontală. Nălucile recomandate în aceste cazuri fiind heavy jigurile, crankbaiturile, spinnerbaiturile, buzzbaiturile, rotativele sau alte modele de Big Bait-uri. Deşi mai puţin popular, la noi este practicat, atât de către pescarii experimentaţi care ştiu ce fac în acele ...

Mofturi şi soluţii pentru acestea
Publicat: 2012. April 08. | Sursa: Adelin Avram | Articol

Situaţiile când peştii se sinucid la orice ne plac tuturor, vorbim, povestim despre ele, ne lăudăm cu numărul de capturi, dar ne ferim să vorbim de momentele când aceştia nu pun gura pe nimic. Ba mai mult, haideţi să vorbim de acele momente în care peştii dau în năluci cu gura închisă, încercând să le alunge. Am mers la ştiucă pe un lac cu apa limpede şi eram ferm convins că o să fie o partidă reuşită având în vedere ...

Spinning in concediu
Publicat: 2010. November 02. | Sursa: Constantinescu Catalin | Articol

Am descris intr-un articol precedent un loc in care se poate face un concediu pe cinste , adica une poti merge cu familia sau prietena si unde va puteti bucura impreuna de o binemeritata vacanta dupa un an de munca. Dupa cum probabil ati intuit, este vorba de Sfantu Gherorghe, imbinarea perfecta si armonioasa a litoralului cu Delta. Cunoscand zona si avand deja in minte pestii care trebuiau urmariti, am decis ca va fi o iesire la spinning dupa avat si stiuca asa ...

La Știucă, cu lanseta Excalibur Spin
Publicat: 2010. June 23. | Sursa: Ujvari Krisztián | Articol

Cei mai mulţi pescuiesc la ştiucă toamna, dar şi ieşirile de primăvară, după depunerea icrelor, pot crea surprize plăcute. Împreună cu Kovács Adrián, membru al echipei Salmo Team Hungary am armat băţul de spinning, Excalibur Spin. Realizarea monturii, dimineața în barcă Am mers pe un lac din Szabolcs, unde deja în toamnă am avut o experienţă bună. Există aici o populaţie bună de ştiuci, de curând însă se ...

Fehova 2010
Publicat: 2010. April 27. | Sursa: Újvári Krisztián | Evenimente

În perioada 25-28 martie 2010 s-a desfăşurat la Budapesta cea de-a 17-a expoziţie de arme, vânătoare şi pescuit, prescurtat FEHOVA. Am avut plăcerea să însoţesc firma Energofish la această expoziţie, ce este una din cea mai mare în categoria sa, în Europa de Est. In toiul pregatirilor Orice accesoriu are locul lui precis Anual FEHOVA atrage numeroşi vizitatori iar atracţia din 2010 a fost poate şi mai mare, fiindcă anul ...

Iarna grea, iarna mea
Publicat: 2010. March 11. | Sursa: Text și foto: Mihai Predescu/Foto: Andrei Oprea | Articol

Andrei Oprea este un împătimit al pescuitului de răpitori din Craiova. Andrei este unul dintre acei oameni care odată ce gustă plăcerea pescuitlui, nu se pot lepăda de drog. Vor mai mult şi mai mult. Iată câteva spicuiri din jurnalul celui mai tânăr debutant al turneului național de pescuit la răpitori (Mihai Predescu) Decembrie, Întâi. Oltenia e sub zapada și în nici un caz nu mă pot duce pe bălți. Oltul e înghețat în baraje ...

Farmecul pescuitului la copcă
Publicat: 2010. February 10. | Sursa: Gotthárd Ferenc, Ujvari Kristian | Articol

Când suprafaţa apelor îngheaţă începe sezonul pentru acel stil de pescuit, pentru care, majoritatea pescarilor o consideră ca o pierdere de timp, pe frig şi cu peşte puţin. Dar suntem câţiva împătimiţi care nu luăm în seamă frigul de afară, gheaţa, numai ca să pescuim câteva ore şi în această perioadă grea. Să vedem mai întâi cele importante... De ce este nevoie la un pescuit pe gheaţă? Cel mai important: să ne ...

Cu wobblere la copcă
Publicat: 2010. February 02. | Sursa: Scris de: Nagy Levente, Ujvari Kristian | Articol

Deoarece, anul acesta, luna ianuarie a adus temperaturi foarte scăzute, gheaţa a pus stăpânire nu doar pe apele stătătoare ci şi pe râuri unde gheaţa a atins 20-25 cm, dând posibilitatea taberei restrânse a pescarilor de copcă să-şi practice pasiunea, în condiţii sigure. Nici nu-i de mirare fiindcă la temperaturile joase gheaţa s-a putut îngroşa după bunul său plac. Așa este iarna când orice apă stătătoare sau curgătoare este ...

Știuci începătoare -partea I
Publicat: 2010. January 15. | Sursa: Scris de:Muranyi Janos,Ujvari Kristian | Articol

Pescuitul ştiucii la început de toamnă are două farmece: se simte deja mirosul tainic al ceţii de toamnă, dar suntem încă răsfăţaţi de soarele verii, vară ce stă să plece. Şi ştiucile sunt tot mai curioase – vin după nălucă, uneori doar „gustă" din ea, iar alteori o muşcă serios. Câte un pescuit reuşit întotdeauna poate să devină o amintire plăcută. Când am luat calea către barcadier, ceaţa deasă mi-a dat de înţeles că hainele subţiri ce le-am luat ...

Spui rau....spui Hornet!
Publicat: 2009. November 02. | Sursa: Valentin Oprisanescu- ' Vijelie' | Articol

Vorbeam acum cateva zile cu amicul Benzar cam care ar fi regele voblerelor pentru clean, si amandoi am fost de acord ca per total Hornetul este indiscutabil cel mai constant vobler. Indiferent daca este vorba de modelul floating sau sinking aceste voblere lucreaza chiar si daca au luat mizerie pe ancora. O sa spun pe scurt cateva experimente si intamplari pe care le-am constatat de-a lungul timpului si in care protagonistul principal a fost voblerul Hornet de la Salmo. ...

Pescar in Spania... partea I
Publicat: 2009. June 29. | Sursa: Constantinescu Catalin | Aventuri

Cele 12 zile de vacanta pe taramul coridelor a luat sfarsit si de acum nu am altceva de facut decat sa desfasor firul evenimentelor si locurilor pe care le-am vizitat retraind partial sau total experientele avute.O tara plina de autostrazi si drumuri express , motiv pentru care in Romania nu se construiesc , presupunand ca trebuie sa existe un echilibru planetar al soselelor , sunt multe acolo deci trebuie sa lipseasca din alta parte a Globului si se pare ca reusim cu brio acest lucru.Orase ...